Marin Mălaicu-Hondrari – „Der Steppenwolf”

niciodată rugă nu am înălţat

şi sunt gata să ucid cu bună-ştiinţă

mi-am trădat iubitele şi prietenii

am nesocotit luna

inima mea nu tresaltă la cuvântul sperjur

 

nici o fărâmă de insensibilitate

căci am preamărit ataşamentul faţă de închipuiri

 

aş putea oricând repeta minciunile şi injuriile

îmi vine greu să vorbesc numai despre

fericirea astfel dobândită

şi despre vremea când mă veţi recunoaşte.

 comana-106

Poemul de deschidere al volumului „Zborul femeii deasupra bărbatului”, debut, editura Eikon, Cluj-Napoca, 2004, 100 ex(!), lector Dan Coman, Copertă de Sebastian Sifft

Bibioteca de poezie a „închiriat” acest volum (singurul pe care-l mai are) de la autor până în luna iunie 2009, conform contractului de mai jos:

comana-121

Contract de împrumut

Subsemnatul MMH împrumut volumul „Zborul femeii…”până la data de 1 iunie 2009 numitului un cristian, care se obligă să-l restituie până la data stabilită, în condiţii mai bune decât l-a primit.

Martori(foto): Octavian Soviany şi Dan Coman

Posesor: Marin Mălaicu-Hondrari

„Chiriaş”: un cristian

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

