Prima pagină > Autori români, Constantin Acosmei, cărţi care contează, Jucăria mortului (Constantin Acosmei), Poeme de C. Acosmei > Constantin Acosmei – VA URMA (din volumul „Jucăria mortului”)

Constantin Acosmei – VA URMA (din volumul „Jucăria mortului”)

(nu mai pot de frig am deschis

geamurile ca să nu arunce la

noapte cu pietre şi să le spargă

acosmei_foto-mvklvsk-19.jpg

azi m-am întors tîrziu pe o stradă

se spărsese o ţeavă de canal şi

m-am oprit acolo să mă dau pe gheaţă

                    acum stau în pat şi mă uit la

                    casa de peste drum ziua cînd treci

                    prin faţa porţii deschise un copil

                    îşi îndeamnă cîinele să te muşte)

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

