Prima pagină > 2003, Autori români, catalog 2000-2010, Cronici, Debut, Premii, Ştefan Manasia > Amazon şi alte poeme – Ştefan Manasia

Amazon şi alte poeme – Ştefan Manasia

editura Tritonic, 2003
premiul pentru DEBUT, filiala Cluj U.S.R.
ediţia a doua, Vinea (2005)

manasia.jpg

creierul meu friguros e nebraska

creierul meu friguros e nebraska
creierul meu din gumă de mestecat

prin el trec accelerând marfarele
pline cu crime pe care aş fi putut să le fac

mecanicii au chipuri albastre şi stranii
sub prelate rugoase băieţii negri fac

orice ca să scape de melasă şi bici
visează Nordul şi cerul ca o crustă de rac

marfarele lungi ca viermii de mirodenie
se clatină în preerie când greierii tac

iar sclavii adorm între trestii cu Doamna Tenie
în creierul meu din gumă de mestecat

Cronici:
Observator cultural – Şerban Gheorghiu
Ziarul de duminică – Daniel Cristea-Enache

  1. Noiembrie 9, 2009 la 7:03 am

    Slavi ai unor trasee intamplatoare, n-avem timp decat de noi, uneori nici asta. Ma felicit ca am dat peste poemul acesta. E din ce in ce mai greu sa te desparti de tine pentru a-i intelege pe altii.
    Cele bune,
    Stefan Doru Dancus

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

